USA Finance

Aug 13 2017

Westbury Creek – Augusta, GA 30909 #advanced #pest #control #augusta #ga

#

Westbury Creek

The apartment complex recently went under new management, residents weren’t informed until new workers were already in place. The cleanliness of the buildings exterior has not been with the old Nd new management; spiderwebs are the norm to be on the buildings. I understand that the management can’t control all pest yet to not see bugs would be weird. The new nor old management are aware of broken railings or debris issue; guess no one walks the community. I like yet needs improvement.

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize that the grounds and buildings are not maintained to your satisfaction. We would love to help make things better! Could you please contact the office and let us know your area specific concerns and I assure you we will get right on it! Thank you again for the feedback and we look forward to hearing back from you!

I have really not been impressed with the new management. There have been times when I have called because my A/C is out and it’s 81 degrees in my apartment and the office told me oh, well honestly that’s not a big deal. We will deal with it when we get to it. Another time I called with a burst pipe which was dumping water everywhere and I was told that’s not an emergency and we will get to it Monday. I called on Saturday morning. It just seems that the new management could care less.

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize for the less than favorable service you received. Please do not hesitate contacting us to further discuss any outstanding issues you have. It is important to us that your emergency service requests are handled appropriately and in a timely manner.

Moving in the office was not that helpful. Got a lot of our information and initial costs messed up. Didn’t want to fix. Had to force. Have to force certain charges off my rent every month due to employee discounts.

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize for the less than favorable service you received. Please do not hesitate contacting us to further discuss any outstanding issues or concerns you have.

Signing my lease was easy and the previous staff was great. However over the past few months the quality of staff have been severely diminished. For example we were sold on having 24/7 marina cry and had no issues with previous staff coming on a Saturday for an issue. Recently put A/C went out and a pipe burst. I was told by the front desk that because it is Saturday and I don’t believe this is an issue someone will get to it next week. no one came to fix the problems for five days.

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize for the less than favorable experience you have had with our team. Please do not hesitate contacting us to further discuss any outstanding issues or concerns you have. We strive to make living with us comfortable and convenient.

My apartment was not move in ready even though they have over 2 months notice of my move in date. The paint job was horrendous and there were stains all over the carpet. I was promised a newly renovated apartment however it took 4 months after I moved in to get my new appliances. On the upside Peagusus is the only company that will allow my dog as she is a larger breed and most complexes will not let me have her there.

Providing our residents with the best possible hospitality and service has been a guiding principle here at Westbury Creek, so we take your feedback very seriously. We apologize for the less than favorable service you received. We would love to meet with you to further discuss what we can do to help make your stay with us better! Lastly, we love our pets here at Westbury! We hope you’ve had the chance to take her over to the new dog park!

Office Hours

Description

If you have cultivated taste for fine living, we have the upscale and gracious lifestyle you deserve. Our tranquil setting is conveniently located minutes from I-20, Washington Road and the legendary Augusta National Golf Club – Home of The Masters. Westbury Creek offers a sparkling swimming pool, tennis courts and picnic grilling area just to name a few of the great amenities. Located in the heart of the Walton Way shopping area that will offer you fine dining, excellent shopping and all the modern conveniences that you desire.

Moving Resources

Pets

Call for Policy

Apartment Features

See All Amenities

Community Features

High Speed Internet Access

See All Amenities

Special Features

Short Term Available

Additional Features

Energy saving construction

See All Amenities

Floor Plans





Written by admin


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *